Forum www.forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Pałac Imperatora
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum.drachenfels.pl Strona Główna -> Altdorf 2502
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Sob Wrz 16, 2006 23:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

< Ubieram sie....dośc szybko . Wysylam mojego zwiadowce przede mnie...ma znaleźć Jeanne, a ja ruszam do pokoju Ameli...czas coś zalatwić . Zakladam kaptur na glowe idąc korytarzami, tak aby nikt nie widzial mojej twarzy >
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
howgrizzly
Szabrownik
Szabrownik


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 14
Skąd: No właśnie. Skąd?

PostWysłany: Nie Wrz 17, 2006 00:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Wiedziony kaprysem obejrzenia wspaniałego pałacu udaje się w stonę komnaty audiencyjnej, wszystkim zaciekawionym moją obecnością grzecznie przedstawiam się i częstuję winem które mam ze sobą>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
tartalia
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 24 Sty 2005
Posty: 22
Skąd: Leszno

PostWysłany: Nie Wrz 17, 2006 18:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Przechadzam sie powoli pałacowymi korytarzami, zafascynowana nowym tomikiem poezji. Wczytana w lekture, od czasu do czasu spoglądam pod nogi. Po godzinnym spacerze wracam zadowolona do swojej komnaty. Odkładam tomik na stolik obok łoża a sama układam sie wygodnie na krótka drzemkę.>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Xsary
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2039
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Sro Wrz 27, 2006 18:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spoglądam na nią i uśmiecham się lekko.
- Jeśli chcesz wraz z jutrzejszym dniem wyjedziemy z tego miasta i udamy się do mego domu. Każę przywołać mego woźnicę oraz obstawę małą i ruszymy do Marienburga... Mówiłem prawdę.
Na mojej twarzy maluje się radość.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Ariena
Mod Bogów
Mod Bogów


Dołączył: 30 Gru 2004
Posty: 1511

PostWysłany: Sob Wrz 30, 2006 12:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=red:406e615f73]KAIN[/color:406e615f73]

[color=orange:406e615f73]<Nie ma Twojego zwiadowcy w pobliżu i nie wyczuwasz jego obecności.Ubrałeś się szybko i wyszedłeś z komnaty zamykając za sobą drzwi.Na korytarzu panuje pustka i półmrok.Nie słyszysz żadnych odgłosów,które mogły by świadczyć o jakimkolwiek zagrożeniu czy chociażby obecności kogokolwiek.Udajesz się do gabinetu Ameli .Jest w nim pusto.Może poszła do biblioteki i czyta książkę.Nie masz pojęcia gdzie się wszyscy podziali.>[/color:406e615f73]

[color=red:406e615f73]HOWGRIZZLY[/color:406e615f73]

[color=orange:406e615f73]<Wychodzisz z swojego skromnego pokoju i korytarzami dla służby docierasz na główne korytarze.Nikogo nie wiedziesz i nic nie słyszysz.Panuje półmrok, który trochę Cię zastanwia.Dochodzisz do sali audiencyjnej, przy której powinna stać straż jednak nikogo takiego nie ma.>[/color:406e615f73]

[color=red:406e615f73]XSARY[/color:406e615f73]

[color=orange:406e615f73]<Uśmiechnęła się do Ciebie.>

-Cudownie będzie móc z Tobą wyjechać do Twego domu.Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu.Czy Twoja rodzina mnie zaakceptuje?Czy nie uznają,że to niedopuszczalny mezalians?Nie wiem co o tym mam myśleć.Moja rodzina na pewno się ucieszy i nie będą robić mi żadnych problemów.Trochę się obawiam. Chwilami mam wrażenie,że to tylko piękny sen.

<Wtuliła się w Ciebie. W pokoju zaczął panować półmrok.>[/color:406e615f73]

[color=red:406e615f73]TARTALIA[/color:406e615f73]

[color=orange:406e615f73]<Wróciłaś do swych komnat jednakże nikogo po drodze nie minęłaś.To dla Ciebie pewna niecodzienność,gdyż większość arystokracji powinna już umilać sobie czas na spacerach, czy grze w karty. Zamknęłaś się w swej komnacie i położyłaś wygodnie na eleganckiej sofie obitej czerwonym adamaszkiem. Zamknęłaś oczy i zapadłaś w lekki sen.>[/color:406e615f73]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email MSN Messenger
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Sob Wrz 30, 2006 13:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- Co jest **** mać - mruczę pod nosem
< Rozglądam się do okoła, dwa ostre sztylety wysuwają mi się z rękawów, skierowane ostrzem do nadgarstków, oczy zmieniają kolor na purpurowy >
- Hej w dupe trola jest tu ktoś, grabarz przyjechał po zwłoki - krzyczę nim wyjdę z pokoju zza drzwi, niskim głosem
< Jeśl nikt się nie pojawi kieruje kroki do biblioteki >
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Xsary
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2039
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Nie Paź 01, 2006 13:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Również się uśmiecham.
- Mieszkam tylko z ojcem... Reszta rodziny jest rozproszona po Imperium, a sam mój ojciec nie będzie miał nic przeciwko, tak myślę... A nawet jeśli, porozmawiam z nim o tym.
Milczę chwilę, układam myśli.
- Myślę, że nie będzie miał nic przeciwko, może nawet i się ucieszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
howgrizzly
Szabrownik
Szabrownik


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 14
Skąd: No właśnie. Skąd?

PostWysłany: Pon Paź 02, 2006 11:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Co tu się dzieje? Ostrożnie na placach podchodze do drzwi i cichutko je otwieram i rozglądam się uważnie i nastawiam się na każdy dzwięk>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Ariena
Mod Bogów
Mod Bogów


Dołączył: 30 Gru 2004
Posty: 1511

PostWysłany: Pią Paź 20, 2006 22:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=red:36044d5cde]KAIN[/color:36044d5cde]

[color=orange:36044d5cde]<Nikt się nie pojawia. Ta cisza staje się nie do zniesienia. Jakby wszystko co mogłby wydawać dźwięki umarło. Wchodzisz powoli i ostrożnie do biblioteki. Tutaj również jest cicho i spokojnie. Panuje półmrok, a w powietrzu unosi się zapach ksiąg. Powietrze jest zastałe. Zostawiasz przymknięte drzwi i idziesz na sam środek. Podłoga skrzypi przy każdym kroku, który stawiasz. Stajesz na środku w róży wiatrów i spoglądasz w górę. Przez kopułę nie wpada żadne światło. Niebo jest zachmurzone. Nagle słyszysz gdzieś z oddali przytłumiony śpiew. Na początku nie rozpoznajesz ani slów ani melodii, lecz po chwili wsłuchiwania się...To głos Jeanne,bardzo smutny i żałosny, ale piękny.>

-Błogosławiony człowiek co oparł się pokusie...<To jedyne słowa, które zrozumiałeś, ponieważ nie chcesz tak bezczynnie stać.>[/color:36044d5cde]

[color=red:36044d5cde]XSARY[/color:36044d5cde]

[color=orange:36044d5cde]-To się cieszę. Muszę jednak teraz Cię zostawić i załątwić kilka spraw. Zobaczymy się pod wieczrór. Dobrze? <Pocałowała Cię w policzek i zeszła z łóżka. Podeszła do swoich rzeczy i zaczęła się ubierać oraz czesać. Spojrzała na Ciebie kilka razy uśmiechając się przy tym.>

-Do zobaczenia później.

<Wyszła z pokoju podśpiewując wesoło. Jej oddalający się głos i kroki to jedyne co słyszysz. Nadal panuje półmrok.>[/color:36044d5cde]

[color=red:36044d5cde]HOWGRIZZLY[/color:36044d5cde]

[color=orange:36044d5cde]<Żaden dźwięk nie dobiega do Twych uszu. Otwierasz powoli i ostrożnie drzwi sali audiencyjnej, w której powinieneś zastać chociaż herolda, który zapisuje i zapowiada kolejne osoby, które chcą się zobaczyć z Wielkim Imperatorem. Nie zastajesz nikogo. Sala jest pogrążona w marwej ciszy i półmroku. Twoje kroki odbijają się echem na marmurowej posadzce. Tron również jest pusty. Na ścianach wiszą piękne gobeliny, które zdobią ściany owej komnaty. Pod sufitem wisi ogromny i wspaniały żyrandol. Sam sufit jest przyozdobiony freskiem przedstawiającym piękne błękitne niebo z kłębiastymi chmurami. > [/color:36044d5cde]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email MSN Messenger
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Pią Paź 20, 2006 22:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

< Staje i zaczynam się wsłuchiwać w śpiew, rozglądam się dookoła raz jeszcze i zaczynam iść w stronę skąd dochodzą dźwięki . >
- bonum ex malo non fit -mamrocze pod nosem
< ide przed siebie , za glosem Jeanne >
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
howgrizzly
Szabrownik
Szabrownik


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 14
Skąd: No właśnie. Skąd?

PostWysłany: Sob Lis 04, 2006 16:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Rozglądam się w dalszym ciądu po sali i próbuje zauważyć jakiekolwiek ślady walki, krwi, zarapań na posadzce oraz wącham, może czuć spaleniznę albo ozon. Nie wydaje z siebie żadnego dźwięku.>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Xsary
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2039
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Sro Lis 15, 2006 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uśmiecham się do niej.
- Dobrze... Do zobaczenia - mówię lekko zaspanym acz ciepłym głosem.
Chwilę leżę i rozmyślam. W końcu przeciągam się i wstaję, ubieram się, sprawdzam czy trucizna jest dobrze ukryta.
Po tych czynnościach odprawiam krótką modlitwę do Morra. Następnie wychodzę z pokoju... Kieruję się w stronę ogrodów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Ariena
Mod Bogów
Mod Bogów


Dołączył: 30 Gru 2004
Posty: 1511

PostWysłany: Sro Gru 13, 2006 16:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=darkred:81bb14d2f1]KAIN[/color:81bb14d2f1]

[color=orange:81bb14d2f1]<Idziesz za śpiewem na sama górę biblioteki. Im wyżej tym śpiew jest co raz głośniejszy i wyraźniejszy. Pokonałeś wszystkie kondygnacje bez przeszkód. Przez kopułę nie wpada rzadne światło,niebo jest zasnute ołowianymi chmurami. Stajesz na samej górze i chwilę się rozglądasz. Między fotelami zauważasz leżącącą Jeanne, lecz nie widzisz jej całej. Chyba próbuje się czołgać. Podchodzisz do niej. Leży w kałuży krwi, która wypływa z jej pociętych nadgarstków i ścięgien achillesa. Szlocha. Na jej twarz opadają potargane i posklejane krwią włosy. Bierzesz ją na ręce i podnosisz z ziemi. Odwraca swą twarz i wtula w Twe ramię.Ma zamknięte oczy,a spod powiek wypływa krew mieszajaca się z łzami.>[/color:81bb14d2f1]

[color=darkred:81bb14d2f1]XSARY[/color:81bb14d2f1]

[color=orange:81bb14d2f1]<Ubrałeś się i wyszedłeś z komnaty na korytarz. Wszędzie panuje półmrok i grobowa cisza. Jesteś tym zdziwiony, ponieważ nie jest to wczesny poranek i powinna krzątać się chociaż służba. Powietrze jest ciężkie. Zakręciło Ci sie w głowie, więc przystałeś na chwilę i zamknąłeś oczy.Po ich otwarciu wpadłeś w osłupienie. Otóż stoisz pośrodku typowego obozu wojskowego. Są tu biało-niebieskie namioty, stoją konie i przechadzają się żołnierze. Nikt nie zwraca na Ciebie zbytniej uwagi. Obóz znajduje się w lesie. Przez konary drzew saczą się pasma słonecznego światła. Słyszysz ujadanie dwóch może trzech psów.>
[/color:81bb14d2f1]

[color=darkred:81bb14d2f1]HOWGRIZZLY[/color:81bb14d2f1]

[color=orange:81bb14d2f1]<Nic szczególnego ani nie dostrzegłeś ani nie poczułeś. Zaciekawiło Cię jedynie ogromne lustro w złotej oprawie. Jego kryształowa powierzchnia przyciąga Twój wzrok. Widziałeś już wiele luster, lecz te jest wyjątkowo piękne. Światło, które odbija wydaje się jaśniejsze i cieplejsze niż jest w rzeczywistości.>[/color:81bb14d2f1]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email MSN Messenger
howgrizzly
Szabrownik
Szabrownik


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 14
Skąd: No właśnie. Skąd?

PostWysłany: Sro Gru 13, 2006 17:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Podchodzę do lustra przyglądam się wzorom na ramie oraz swojemu odbiciu w nim. Jeśli nic godnego uwagi nie widzę, dotykam ramy potem powierzchni lustra>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Sro Gru 13, 2006 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

< Sprawdzam czy żyje...rozgladam sie dookoła...staram się skoncntrować... czy napewno jesteśmy sami . Szukam jakiegoś stołu, łoża na którym mółbym ją położyć >
- Ere' hetre sare - mamroczę pod nosem niosąc ją
<[i:5a7df7c70f]jesli nie ma niczego na czym móbym ją położyć..zanoszę ją szybko do swej komnaty . Przywołuje Pazuzzu >[/i:5a7df7c70f]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum.drachenfels.pl Strona Główna -> Altdorf 2502 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Następny
Strona 25 z 27

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group