Forum www.forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Doki Portowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum.drachenfels.pl Strona Główna -> Altdorf 2502
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal14
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 50
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią Wrz 08, 2006 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Wyjmuję łuk i próbuję strzelić w stronę kobiety>.
"Hihi w końcu rzeź..Ci dwaj to pestka .. czeka jeszcze nas cała wioska.."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Fratus
Ochmistrz
Ochmistrz


Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 567
Skąd: Z Wezendorfu

PostWysłany: Sob Wrz 09, 2006 12:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=orange:7f73dee5bf]<Morlocku nagle las zrobil sie mroczny i ciemny....co?...caly sie pali widzisz mroczne sylwetki wylaniajace sie z niego...widzisz jak melisa jest przerazona... ty tez sie boisz strasznie sie boisz....4 bełty cie trafily w plecy widzisz jak melisa dostaje 3 beltami i strzala w plecy........krzyczy przerazliwie.....>
<Valdisie oboje dostali nie wiesz czemu wygladali na przerazonych zanim jeszcze zaczeliscie strzelac.... Mezczyzna podtrzymuje upadajaca kobiete...>
<Algeramie trafiles idealnie w plecy kobiety czujesz cos dziwnego....>
<Albercie idziesz szybkim krokiem caly czas wzdloz traktu.....nagle zauwazasz czerwona łune nad lasem.....>[/color:7f73dee5bf]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Dołączył: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sob Wrz 09, 2006 14:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-Moc Khaine'a nam sprzyja, szczury! Broń biała w dłoń! Potem przegrupować się!

<Biegnę z mieczem na nich... Uważam na tego mężczyznę... Jeśli to mag albo wojownik, będzie próbował się bronić.>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Sob Wrz 09, 2006 16:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

< Choć upadłem na jedno kolano, trzymam kobietę w rękach . Przykrywam ją swoim ciałem >
- Nie ruszaj się - mówie do niej szeptem
< Rozglądam się do okoła, kobieta jest dobrze chroniona przez moje ciało. Widząc ze z lasu wyłaniają sie ciemne postacie , zaciskam pięśc prawej ręki >
- Si vice pacem para bellum - gdy skończę inkantować czar otwieram pieść


Ostatnio zmieniony przez kain dnia Sob Wrz 09, 2006 16:27, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
michal14
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 50
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob Wrz 09, 2006 16:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-Haha!!Nadszedł czas rzezi!!Nikt nie przeżyje!!
<Wyciąga miecz z pochwy i bięgniew stronę tych dwóch osób..Później jak już skończy się robota przegrupowuje się wg rozkazu Valdisa>.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jaracz
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 2221
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob Wrz 09, 2006 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- Ranaldzie...
<Widząc łunę zatrzymuję się>
- No Lestat... sumienie? <Mówię do siebie. Zawracam i kieruję się w stronę gdzie las sie pali>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Fratus
Ochmistrz
Ochmistrz


Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 567
Skąd: Z Wezendorfu

PostWysłany: Sro Wrz 13, 2006 11:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=orange:7877ff3093]<Wpadacie wszyscy na polane nagle Valdisie widzisz jak szczurolaki rosna oplata ich karmazynowa energia...zaczeły wyc.....przestaly szarzowac....Algeramie rosniesz czujesz sie potezny czujesz sie wspanialy ... >
<Morlocku twoja magia nie zadzialala widzisz jak postacie nagle rosna.... >
<Albercie biegniesz biegniesz i biegniesz slyszys straszne wycie....>[/color:7877ff3093]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michal14
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 50
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sro Wrz 13, 2006 13:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Hihi>
-Teraz rozgniotę was nędzne szumowiny!!Zobaczycie gniew jaki daje nam Rogaty Szczur!!Haha!!
<Idę do dwójki osób po czym wyjmuję miecz i próbuję zaatakować..Oczywiście idę w szyku z innymi skavenami..>.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Sro Wrz 13, 2006 14:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

< Podrywam Mellisę, zaczynam rozglądać się szukając jak najlepszej drogi ucieczki. Czuję jak gniew wzbiera się we mnie, wypełnia każdą komórke mego ciała...oczy zaczynają płonąc. Krople potu spływają mi po czole >
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jaracz
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 2221
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sro Wrz 13, 2006 16:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Przyśpieszam. Kieruję się w stronę wycia>
<`Ranaldzie... jeśli umrę, będzie to tylko twoja wina...`>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Dołączył: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sro Wrz 13, 2006 17:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Nieco zadziwiony i z przestrachem zdaję sobie sprawę z potęgi szczurów i bezradności osaczonych ludzi. Uśmiech pojawia się na mojej okrytej twarzy i mówię głośno>

-Podczas panowania skavenów nad tą doliną, ta polana musiała być pobłogosławiona przez Rogatego Szczura.

<Podbiegam do dwóch skavenów i zatrzymuję ich.>

-Weźcie naładowane kusze w dłoń i osłaniajcie nas. Każdego, kto przybędzie, ustrzelić po nogach i rękach, potem czekać na dalsze polecenia. Jasne?

<Ujmuję miecz oburącz i kierując go ku ziemi idę w stronę ludzi, ostrożnie.>

-Otoczyć ich! Algeram, do mnie!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Fratus
Ochmistrz
Ochmistrz


Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 567
Skąd: Z Wezendorfu

PostWysłany: Czw Wrz 14, 2006 20:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=orange:84ad061c53]<Valdisie..... Podchodzisz do szczurolakow........>
- Odejdz slugo..... a pozwolimy ci życ
- Masz szanse teraz drugi raz jej nie dostaniesz.....
<Nagle na srodku polany cos wybucha po opadnieciu kurzu widzicie tylko duza dziure w ziemi..... ktorej dna nie widac.....>
<Morloscu straciles przytomnosc......Budzisz sie na ziemi obok Ciebie nieprzytomna Melisa....Jestes w jakiejs komnacie..... z ktorej prowadza trzy stare duze korytarze.. nad toba widnieje duzy otwor>
<Albercie dobiegles do polanki ktora sie nie pali.... widzisz na niej Wielkie Skaveny stojace nad dziura w ziemi..... i Valdisa obok nich....>
<Alderamie w momencie po wybuchu poczules cos dziwnego>
- Chodz nas Obudzic nasz synu chodz!!![/color:84ad061c53]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Dołączył: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Czw Wrz 14, 2006 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"A więc, to czego się obawiałem. Demon..."

<Rozglądam się po Skavenach.>

-W takim razie, odejdę.

<Odchodzę pospiesznie, uważając na szczury lub kogokolwiek innego.>

"Zapamiętam sobie to. Kalimdor musi wiedzieć, skavenom nie można ufać. Sam nie dam przeciw nim rady... Ani przeciw innemu wrogowi... Ale, najpierw kula. Kula... Potem zemsta."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Pią Wrz 15, 2006 00:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

< Staram się dobudzić Mellisę >
- Mell wstawaj - mówię to i delikatnie ją szturcham
< Spoglądam w góre i staram się coś zobaczyć. Spoglądam przed siebie i na chwilę zamykam oczy.....>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jaracz
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 2221
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią Wrz 15, 2006 11:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Staram się podejść jak najbliżej. Poruszam się cicho... od drzewa do drzewa. Staram się dojrzeć co jest w środku dziury>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum.drachenfels.pl Strona Główna -> Altdorf 2502 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Następny
Strona 20 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group