Forum www.forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Doki Portowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum.drachenfels.pl Strona Główna -> Altdorf 2502
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal14
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 50
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią Wrz 15, 2006 17:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-Haha!!Jest to zesmta Valdisie!!Zemsta za poniżanie nas!!
<Hihi>-Nasi sprzymierzeńcy w końcu nam pomogli..teraz my będziemy rządzić tym światem..a zresztą jest to nasza ojczyzna musimy nią władać..Haha!!Będziemy elitą..10 Wspaniałych!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Fratus
Ochmistrz
Ochmistrz


Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 567
Skąd: Z Wezendorfu

PostWysłany: Pią Wrz 15, 2006 18:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=orange:bde2de06c9]<Valdisie wszedles w las widzisz jak szczury przygotowywuja sie do zchodzenia na dol>
<Albercie Szczury przygotowywuja sie do zejscia na dol a waldis wszedl w las>
<Morlocku Moelisa sie obudzila widzisz trzy cholernie zakurzone korytarze a swiatlo z gory co chwila przyslania jakas sylwetka>
- Co co sie stalo...Moja glowa.....
<Algerami czyjesz zew ktos cie wola na dol... widzisz ze braci tez... >
- Algeram wroc do jaskini poline..... - powiedzial jeden[/color:bde2de06c9]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Dołączył: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Pią Wrz 15, 2006 19:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Odwracam się jeszcze na chwilę.>

"Ja cię poniżę, szczurze. Niedługo tak was poniżę, że znajdziecie się martwi na ziemi! Wyrżnę skaveny i moich wrogów... Ale, najpierw muszę dostać się do Altdorfu, do doków portowych... Do Kalimdora. Cieszcie się życiem, skurwysyny."

<Ukrywam się i obserwuję sytuację.>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
michal14
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 50
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią Wrz 15, 2006 19:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-Dobrze , bracie..Idę po tę linę..
<Idę do jaskini gdzie wcześniej mieliśmy obozowisko.Gdy już się tam znajdę szukam rzeczy które mogą sie przydać.Jeśli takie znajdę to biore je oraz linę i idę w stronę ogromnej dziury.Gdy już tam jestem mowie do tego ktory kazal mi isc po line>:
-Prosze oto lina , bracie..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Sob Wrz 16, 2006 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

< przykłądam plaec do ust >
- CSS -uciszma ją
< Łapię ją za ręke i podrywam z ziemi....Ruszam w stronę korytarz na przeciwko mnie......>
- Biegiem.....- mówie po cichu
< Staram sie rozswietlić korytarz za pomocą ognia, >
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jaracz
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 2221
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sro Wrz 20, 2006 12:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Uśmiecham się do siebie widząc kłopoty Valdisa. Omijam polanę i podążam za nim>
<`Jest idiotą, ale jeśli ktokolwiek ma mnie stąd wyciągnąć, to on...`>
<Śledzę go. Znany mi jest doskonły słuch elfów, ale od dziecka ćwiczyłem umiejętność cichego poruszania się...>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Dołączył: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sob Wrz 23, 2006 10:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"Pieprzyć skavenów. Ostatecznie sami wyrżną pewnie wioskę. Mi nic do tego, ale Kalimdor musi wiedzieć. Trzeba się stąd jakoś wydostać."

<Wracam szybko do jaskini gdzie nocowaliśmy i obszukuję ją.>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Fratus
Ochmistrz
Ochmistrz


Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 567
Skąd: Z Wezendorfu

PostWysłany: Sob Wrz 23, 2006 12:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=orange:f408b8ee13]<Morlocku Biegniecie.........uslyszeliscie lup lup...za soba....zeskakuja do srodka.....biegniecie.....rozwwidlenie .... jakas tabliczka....nie znasz tego jezyka..... ale widzisz przy napisach szczalki.......wszystko jest opisane.....prawo lewo prosto tyl....>
<Algeramie przyniosles co trzeba..... odrazu zawiazali line na drzewie i zaczyeli skakac na dol...po chwili uslyszeliscie berpiecznie ....chodzcie.....Prawie wszystkie skaveny juz zniknely w otworze.... A ty dalej slyszysz -Chodz synu chudz.....>
<Valdisie dotarles do jaskini przegrzebujesz to co zostalo....wprawdzie tego niewiele..... i sa to glownie smieci ekwipunkowe nic interesujacego.....>
<Albercie Widzisz jak skaveny wskakuja do dziury mowiac cos o glupich ludziach.....Odszedles od polanki i ruszyles za Valdisem ktory zniknol ci w malej jaskince>[/color:f408b8ee13]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michal14
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 50
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Wrz 24, 2006 17:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"Co to za głosy..Oj tam nie obchodzi mnie to teraz." Patrzy czy nikt czasem ich nie obserwuje.Gdy zakończy swoje obserwacje , bierze line i schodzi po niej w dół.Schodzi powoli i ostrożnie tak aby przed każdym krokiem w dół wyczuwać nierówności w tunelu.[/img]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Nie Wrz 24, 2006 18:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

< Zatrzymuje sie i przez chwile mamrocze cos pod nosem, siegam ręką do kieszeni plaszcza i sypei cos przed siebie. Staram sie rzucic czar . Patrze na Mellise >
- no mojadroga masz jakis pomysł - pytam sie
<jesli nie ma ide przed siebie prosto, ciagne ja ze soba >
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Dołączył: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Pon Wrz 25, 2006 20:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Nie mam wyboru. Muszę wyczaić, co knują szczury... Może je pozabijam? Ale, sam nie zdziałam.>

-Gdyby tylko był tutaj ktokolwiek... Ktokolwiek, kto miałby choć namiastkę chęci do walki ze szczurami... <spluwam> Skaveny, psia ich mać, kurwy jebane.

<z mieczem na wierzchu, wychodzę z jaskini i idę na polanę z dziurą... kiedy jestem na miejscu, dyskretnie rozglądam się i zerkam do środka dziury, starając się pozostać niezauważonym>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jaracz
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 2221
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw Paź 26, 2006 00:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Wyczekuję, aż elf wyjdzie z jaskini i wchodze do niej. Rozglądam się za bronią. Niezależnie od tego czy cokolwiek znajdę, wychodzę i staram się dogonić Valdisa. Kontynuuję śledzenie jego poczynań>

<`Koszmar... niech to się już skończy... Ranaldzie... przestań się naśmiewać z mego losu i mi pomóż...`>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Paweł
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 77
Skąd: z Pruszkowa obok wawy

PostWysłany: Wto Paź 31, 2006 17:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Idę szybkim krokiem do najbliższej karczmy>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Dołączył: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Nie Lis 05, 2006 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Po chwili rezygnuję z tej całej farsy i szukam możliwości ucieczki z tego miejsca... Przypominam sobie o kamieniu teleportacyjnym od Kalimdora i wyjmuję go, zaciskając w rękach i wymawiając prostą inkantację. W błysku energii przenoszę się do podziemi Skavenów i kieruję swe kroki do siedziby Khainitów, składając Kalimdorowi raport, po czym wychodzę z doków i wymykam się z Altdorfu na południe, do lasu Reikwald...>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Fratus
Ochmistrz
Ochmistrz


Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 567
Skąd: Z Wezendorfu

PostWysłany: Nie Lis 05, 2006 19:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=orange:c27dcbf965]<Morlocku Biegniecie caly czas.....odglosy poscigu wkoncu ucichły jestescie w jakiejs komnacie jestescie wykonczeni....... nic tu nie ma poza plaskorzezbami rogatego i trzema kotytarzami prowadzacymi dalej w nicość>
<Albert nic nie znalazles puzniej sledziles Valdisa ktory nagle zniknol w blysku swiatla...... na polance zostales sam>
<Dunnonie budzisz sie jestes caly we krwi ocierasz oczy i widzisz ze lezysz na stosie cial roznych ludzi..... jestes w zamknietym pomieszczeniu....widzisz drewniane drzwi...>
<Karahim.... przeszedles przez cale doki i wszedles do Rozdeptanej meduzy...za pare godzin bedzie zmierzch.... karczma smierdzi czosnkiem jest w niej niewielu ludzi>
<Algeramie po zejsciu na dol podzieliliscie sie... paru braci pobieglo w poscig a reszta rozpoczela przeszukiwanie kompleksu ty zostales na strazy pod otworem... jest cicho i nic sie nie dzieje>
[/color:c27dcbf965]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum.drachenfels.pl Strona Główna -> Altdorf 2502 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Następny
Strona 21 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group