Forum www.forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 
[Strona Gwna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Budynek Stray
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum.drachenfels.pl Strona Gwna -> Altdorf 2502
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Doczy: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skd: Elblg

PostWysany: Pon Gru 12, 2005 22:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=orange:a83d0f942e]Sarafani wstrzymuj ostrza z powodu braku betw. Malek nie ma ju mocy magicznej. Samuel trzyma si z magicznym pociskiem w rce z dala od Valdisa. Abuk sterczy jak sup soli. Filavandrel, rzucasz si do walki u boku Maleka. Valdis nie daje rady z obustronnym naporem... Zanim jednak zosta wytrcony z rwnowagi i trzanity pazem halabardy Maleka zada potny cios Filavandrelowi, ktry polecia na kilka metrw do tyu. Miecz wyldowa nieco dalej, wbijajc si w klepisko... Filavandrel, masz rozcity napiernik i potn ran w klatce piersiowej. Boli jak cholera... To znak e przeyjesz, ale bdziez mia blizn. Samuel szybko doskakuje do Valdisa i "wyjmuje" z niego jak czerwon chmur. Do ciaa Valdisa wpywa jaka granatowa chmura z nikd i odzyskuje on swj danwy wygld. Miecz zmienia kolor na normalny ognisty po czym ganie. Samuel unicestwia dusz Xorteca na zawsze promieniem energii z rki. Potny wrzask wypeni komnat. Nieprzytomnego Valdisa odnieli do obozu Sarafani, podobnie jak zmarego Xsarego. Samuel i Abuk id z nimi do obozu... Malek pomaga Ci, Filavandrelu, wsta.
MALEK:-Skoczone. Zostao tylko jedno zadanie do zrobienia. Zbieram grup miakw by otworzy magiczn bram na kocu podziemi zdobycznymi kluczami. Tam czeka jakie wielkie zo. Nie zaszkodzi je zniszczy i zdoby to co moe posiada. Jest Pan ze mn, generale?[/color:a83d0f942e]
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email
Xarandil
Mod Elfw
Mod Elfw


Doczy: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Skd: warszawa

PostWysany: Pon Gru 12, 2005 23:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Troche jak by z lekkiego transu wydobyty oprzytpomniaem i nawet nie zdaje sobie sprawy co si stao zdaje sobie sprawe e moja energia magiczna jest na wyczeraniu co powanie mnie osabio ie spaem od ponad dwch dni zastanawiam si czy ic pod t brame czy moe jednak zawrci....jednak stwierdzam po chwili, e nie dam rady nie zgaszam si do przedsiwicia i ide do Volda...>

-witam kapitanie nie bde si pcha dalej tam gdzie mnie nie chc a pozatym jestem wyciczony wic poprosze o swoj nagrode za wykonane zadanie i jeszcze jedna sprawa niech nikt nie rozpowiada ze mnie tu widziano e jestem jakim niby bohatere bo nim nie jestem... to by byo na tyle...

<zmczony czekam na nagrode sprawdzam wszystko co dostaem i stoje jeszcze chwile eby zebrac myli gdzie is uda i co zrobi ze sob>
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email
Thorbiorn
Odwierny
Odwierny


Doczy: 12 Maj 2005
Posty: 87
Skd: Ulthuan

PostWysany: Wto Gru 13, 2005 01:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<hmm kolejna blizna do kolekcji,mowie patrzac na katke piersiowa,kurde niezle oberwalem,rozgladam sie jak tam reszta>
-Wszyscy cali??
<podchodze i zabieram miecz>
- z toba sie nigdy nie roztane
<mowie po cichu do siebie>

-wyjdzmy stad jak najszybciej mam juz dosc tych cholernych podziemi,musze odetchnac swiezym powietrzem.
<po wyjsciu udaje sie po swoja nagrode a potem spowrotem do palacu>
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Doczy: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skd: Elblg

PostWysany: Sro Gru 14, 2005 23:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=orange:1f2dfb1c99]ABUK

Dostajesz swoj nagrod. Stary sprzt zostaje Ci zabrany, w zamian dostajesz rekompensat pienin. Dostajesz:
na nogi: Buty Skoku,
na rce, tors i nogi: kolczuga lekko magiczna bez wagi, pod ubranie + aketon (mikki podkad),
koczan betw zapalajcych,
lekko magiczna cika kusza,
amulet na szyj z moc czaru Kula Ognia,
piercien na lew rk z czarami prostymi (Magiczny Pomie, Ponce wiato i Magiczne Zamknicie),
piercie na praw rk magicznie polepszajcy umys i charyzm noszcego,
nowe, czarne ubranie (paszcz do ksotek z kapturem, kapelusz inkwizytorski, biaa koszula i czarna kamizelka oraz solidne spodnie),
lekko magiczny amacz Mieczy (zbkowany lewak do amania ora wroga)
i dugi miecz ze zdolnociami: Zgubna Bro-Ludzie Chaosu (kultyci, wojownicy itp.), Atak Pomieni (magiczny ogie) i Potne Uderzenie (raz na dzie niesamowicie druzgoczce uderzenie ktre uaktywni mona kiedy wrg nie ma szans unikn miecza).

Oprcz tego 300zk i zaprowiantowanie najlepszej jakoci na cay tydzie. Voldo zgodzi si eby nie rozpowiada o czynach tutejszych. Wychodzisz z Krysztaowych Grot, zaraz po tym jak Valdis powiadamia rodzin Xsarego o mierci i jak pozostae grupy wojskowe wracaj zwyciskie. Zostaj rozstawione nieliczne strae... W kasztelu miejsce zajmuj Paladyn Malek, Samuel Kapan i Valdis Loriannav. Voldo wraca do Budynku Stray z Rheonem, Thyrwindem i Vortigernem u boku. Ciao Xsarego jest preparowane w Budynku Stray. Valdis odnosi uszkodzonego Drakkona (jego miecz dwurak) do naprawy, sam bierze Morgahuna (miecz dwurak Xsarego). Abuk, Voldo egna Ci, mwic aby jak najszybciej wrci do Karczmy eby zameldowa si ze swoim poprzednim zadaniem.[/color:1f2dfb1c99]
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email
Xarandil
Mod Elfw
Mod Elfw


Doczy: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Skd: warszawa

PostWysany: Sro Gru 14, 2005 23:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<egnam si z Voldem i id w kierunku karczmy jedynie dzikuje za kapelusz i mwi e niechce eby mnie kojarzono z inkiyzycj wole si nie ucac w oczy a tak bardzo...>
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email
azgard
Szabrownik
Szabrownik


Doczy: 15 Mar 2006
Posty: 16

PostWysany: Czw Mar 30, 2006 15:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Zamaszyscie stwiajac kroki i drapiac sie po brzuchu, chyba to zarcie z karczemnych wozow nie bylo dobrm pomyslem, wchodze do budynku usmiecham sie szeroko, juz od progu mowie glosno, tak aby kazdy w budynku mogl to uslyszec>

- Ha! Widze ze Sigmar nie poszczedzil swojej szczodrosci ludzkiemu plemieniu, tak tak... widac zescie zuchy!

< po tych slowach smieje sie glosno i tubalnie>

- Roboty jakiejs szukam, uczciwej, dlategom dowas przyszedl, macie tu jakis klopot z jakim ja niemogl bym sobie poradzic!? Jak tak to mowcie, a przekonacie sie czy i madrosci Sigmar wam nie poskompil

< patrze po zgromadzonych, po czym podchodze do Johanna >

- podobno mozna tutaj robote jakas dostac, tak mi przy slupie, w centrum powiedziano, jedno ja czytac nie umiem, ale bic i pic za cala kompanije!

<znowu zanosze sie smiechem >

- mam takze kilka innych talentow

< znizam ton glosu >

- po nocy sie skradac potrafie, jeszcze nie spotkalem bestyji co by mi straszna byla, a igdy trzeba to glowa rusze

< mowiac ostatnie slowa muragm do straznika >

- wiec jak znajdzie sie tu dla mnie jakas robota, czy sam mam po lasach banitow, czy jakies innech pfu < spluwam > goblinow mordowac!?
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum.drachenfels.pl Strona Gwna -> Altdorf 2502 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Strona 15 z 15

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group