Forum www.forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Gmachy Gildii
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum.drachenfels.pl Strona Główna -> Altdorf 2502
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob Kwi 02, 2005 13:16    Temat postu: Gmachy Gildii Odpowiedz z cytatem

Rozległe budynki przeróżnych gildii, zwane także Domami Cechu znajdują się w północnej części miasta, tuż przy murze. Główna ulica przecinająca tą część miasta naszpikowana jest herbami, emblematami i wiszącymi nad przechodniami szyldami rzemieśliczych fachów. Idąc w górę ulicy zauważasz niezwykły budynek z misternie powykrzywianymi nadbudówkami i miniwieżyczkami. To Gildia Magów Imperium, organizacja zrzeszająca największych czarodziejów tego świata - przynajmniej tak brzmią jej slogany - bo przecież każde dziecko w Reiklandzie wie, że najwięksi Magowie z Gildii dawno już odeszli.
Gildie - kiedyś głownie zajmujące się dbaniem, rozwojem i wsparciem dla rzemiosł wszelkich - dziś zajmują się głównie handlem, podatkowaniem i narzucaniem rynkowych cen na imperialne towary.
Powrót do góry
Arelius
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 25

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 23:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ide se oglądajac wszystko do okola, postanawiam zwiedzić gildie magów wiec podchodze do wrót i je otwieram, jesli uda mi sie wejsc do srodka rozgladam sie i szukam osób z którymi można by było porozmawiać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
myszaty



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2
Skąd: od mamy (Wrocław)

PostWysłany: Nie Mar 05, 2006 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podchodzę do wrót gildi magów i otwieram je
-witam pana strażnika moje imie to Amendil czy morzna tam wejść? <Mówię wskazując w strone gildii>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Czw Cze 29, 2006 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=orange:58722c6c09]Do Strażników pilnujących wejścia dołącza starszy mężczyzna ubrany w szare szmaty, przypominające łachmany. Oparłszy się o drewniany kij, zaczął z nimi dyskutować. Ci coś gestykulują i tłumaczą mu, ten na to kiwa głową. Po chwili odchodzi i udaję się ku wieży. Strażnicy sprawdzają nadal kolejno tych, którzy chcą udać się dalej.
Widząc że się zbliżasz Strażnik wyszedł ku tobie, popatrzył na ciebie ,lustrując cię od góry do dołu...Po chwili uśmiechnął się >
- Oczywiśćie .... 10 zk tyle wynosi opłata za wejście - mówi to wyciągając otwartą dłoń do ciebie
< Odchodzi i możesz przejść przez wrota... >[/color:58722c6c09]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
madnecromaster
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 58
Skąd: Z Zaświatów

PostWysłany: Nie Lut 18, 2007 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szukam jakiegoś urzędu, gdzie można zarejestrować działalność alchemika. W razie powodzenia (w szukaniu) inforumuję odpowiedni urzędowy element, że jestem bez pieniędzy, a na przyrządy alchemiczne zamierzam wziąć kredyt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 10:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=orange:9954ef1964]Przy bramie zatrzymali Cie strażnicy, zlustrowali uważnie wzrokiem..
- A Pan w jakim celu ? - starszy mężczyzna, spogląda na Ciebie podejrzliwie.. < Jedna reke trzyma na rękojeści miecza >
- !0 zk to oplata za wejscie - wyciaga dlon ku Tobie[/color:9954ef1964]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
madnecromaster
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 58
Skąd: Z Zaświatów

PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 16:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Patrzę na umundurowane elementy jak najprzyjaźniej i staram się zrobić jak najlepsze wrażenie, za pomocą mimiki twarzy.

Szanowni Panowie, raczcie pojąć mą ciężką sytuację. Jestem jedynie biednym alchemikiem. Do tej budowli pragnę wstąpić, ponieważ chcę zarejestrować działalność alchemiczną. Niestety, na niezbędne instrumenta będę musiał zaciągnąć kredyt, a zioła będę zbierać sam, dopóki nie znajdę sobie ucznia. Jak łatwo wam się więc zapewne domyślić nie posiadam dziesięciu złotych koron, ale może się jakoś dogadamy... Na przykład spore zniżki w moim sklepie, jeśli uda mi się rozpocząć działalność. Jeżeli zaś chodzi o to - lekkim, spokojnym ruchem dłoni wskazuję miecz - to nie będzie to chyba konieczne

Staram się wyglądać przekonująco i wszystko mówię spokojnym, grzecznym tonem


Ostatnio zmieniony przez madnecromaster dnia Pon Lut 19, 2007 17:29, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 17:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=orange:cd77426ef0]- Przekupstwo ? Czy Pan stara się mnie przekupic, przedstawiciela włądzy - męzczyzna robi poważna mine - to pachnie mi wykoroczeniem....ba nawet przestepstwem
< Drugi ze strazinków, stoi i milczy....>[/color:cd77426ef0]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
madnecromaster
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 58
Skąd: Z Zaświatów

PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 17:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Robię zdumioną minę i patrzę ze zgrozą w oczach.

- Ależ szanowny Panie! Nie chodziło mi bynajmniej o przekupstwo, lecz o zrekompensowanie strat, mogących być wynikiem nie uiszczenia przez moją skromną osobe opłaty za przejście. Zresztą, proszę pomyśleć logicznie, jakież miałbym profity z przekupywania władzy tego miasta, jeżeli miałbym potem ponieść wysoce nieprzyjemne konsekwencje?

Rozkładam ręce bezradnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 18:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=orange:81bc1be72b] - Hahaha - strażnik zaczyna się śmiać - wchodz śmiało żartowałem
< Przed tobą otwierają się wrota, wąskie uliczki otoczone budynkami. Trochę starymi, wyniszczałymi. Małe sklepiki z magicznymi miksturami,eliksirami....wybór jest dość bogaty.....Strażnik zaprasza Cię ruchem ręki >[/color:81bc1be72b]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
madnecromaster
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 58
Skąd: Z Zaświatów

PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 18:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uśmiecham się z ulgą.

- Dziękuję Wam, szlachetny Panie. obiecuję, że nie pożałujecie tej decyzji. Wracając jednak do mego poprzedniego problemu, nie wiecie, gdzie mógłbym zarejestrować działalność alchemika, tudzież nauczyciela alcyhemii?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 19:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=orange:9d91892150]< Straznik kiwa przeczaco glowa. >
- Niestety nie wiem, ale prosze zajrzec do karczmy "Czarny kruk" a tam dowie się Pan wszystkiego........Do karczmy prosze pójsc głowna aleja....cały czas prosto....nie sposób jej przeoczyc[/color:9d91892150]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
madnecromaster
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 58
Skąd: Z Zaświatów

PostWysłany: Pon Lut 19, 2007 19:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- Dziękuję bardzo, życze spokojnej służby.

Oddalam się spokojnym krokiem, po czym zmierzam w kierunku karczmy. Po drodze kłaniam się co piękniejszym damom i majętniejszym osobnikom. Łowcom czarownic i podobnym zbędnym elementom staram się nie wchodzić w drogę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kain
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 13:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[color=orange:58ebacaec3] < Przeciskasz się przez tłum studentów , kierując się do karczmy. Przed wejściem stoją dwie młode kobiety : blondynka i ruda. Zlustrowały Cię od dołu do góry...Blondynka uśmiechnęła i zbliżyła się do Ciebie. Wyciągnęła delikatnie, kokieteryjnie ręku ku twojej twarzy >
- O...nowy...może chciałbyś się zabawić - jej duże szmaragdowe oczy spoglądają figlarnie na Ciebie. Ja i Jasmienne pomożemy Ci zrelaksować sie...znamy się na tym[/color:58ebacaec3]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
madnecromaster
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 58
Skąd: Z Zaświatów

PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 14:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uśmiecham się smutno i patrzę swoimi szarymi oczami w jej oczka i zaczynam udawać idiotę;

- Cóż, jeżeli jesteście moje drogie woluntariuszkami to chętnie skorzystam z waszych usług. Jednakże trzeba wam wiedzieć, iż nie posiadam pieniędzy, także nie możecie liczyć na napiwki. Jednak może uda nam się dogadać w inny sposób...

W czasie rozmowy patrzę skrycie w dekolt blondynki, tak żeby nie zauważyła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum.drachenfels.pl Strona Główna -> Altdorf 2502 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group